Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.

Kontakt z redakcją: tel. 535 455 189 redakcja@tsk24.pl

Co dalej z tunelem pod torami - jest kolejny przetarg

Pod koniec sierpnia PKP PLK S.A. ogłosiło (po raz kolejny) przetarg na realizację zadania związanego z opracowaniem dokumentacji projektowej i wykonaniem robót budowlanych w ramach projektu pn.: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego wraz z tunelem pod torami w obrębie dworca kolejowego stacji Skarżysko Kamienna".
 
Jak informowaliśmy w ubiegłym roku 29 października minął termin składania ofert na jedną z największych inwestycji w Skarżysku-Kamiennej – budowę tunelu w obrębie dworca PKP. okazało się jednak, że oferty na modernizację znacznie przekroczyły oszacowaną wcześniej kwotę. 
Pod 14 torami kolejowymi miał powstać podziemny tunel dla pieszych i rowerzystów połączony z budynkiem dworca. Zapewnić to miało bezpieczne i łatwiejsze przekraczanie torowiska. Przejście o długości 121 m zastąpić miało dotychczasową kładkę nad torami. Osoby o ograniczonej mobilności w drodze na peron mogły by skorzystać z wind i pochylni. Miało to być także wygodne dla mieszkańców połączenie centrum miasta z południowo-wschodnimi dzielnicami. Na stacji miały być wymienione również tory i sieć trakcyjna.
 
Projekt miał być realizowany w formule „projektuj i buduj”. 
Zamawiający przed rozwiązaniem postępowania oszacował koszty realizacji zadania na kwotę 45 155 149,02 zł.
Po otwarciu dwóch ofert, które wpłynęły, okazało się jednak, że najtańsza z nich opiewa na kwotę 85 967 099,58 zł (firma ZUE S.A. Kraków). Druga z ofert wyniosła 104 522 531,01 zł (Konsorcjum firm INTOP Warszawa sp. z o.o.).
 
Zainteresowane podmioty mają czas na składanie ofert do 4 października. Jeśli PKP PLK wyłoni spośród złożonych ofert wykonawcę to będzie on miał 26 tygodni na jego wykonanie.

Szczegóły zamówienia można znaleść <tutaj>
 

Ostatnie komentarze

  • Neutralny powiedział(a) Więcej
    115000 głosów na min ZIOBRĘ świadczy samo za siebie, reszta tzw. polityków może pomarzyć o takim wyniku, ależ... 20 godzin temu
  • Belfer powiedział(a) Więcej
    Parobasie jesteś przykładem ignotanta literackiego, formy językowe są ci zupełnie obce nie kompromituj się koniec 20 godzin temu
  • Parobas Obertas Exekutas powiedział(a) Więcej
    Nie możesz mnie obrazić bo brak ci do tego zdolności. Wykazujesz się wręcz książkową opcją la cretino grande - czy jakoś tak. 1 dzień temu

Komentarze pozostają własnością ich twórców - redakcja TSK24.pl nie bierze za nie odpowiedzialności. Nick nie jest zastrzeżony dla jednego użytkownika.
Serwis nie ma obowiązku publikacji nadesłanych materiałów. Materiały nie zamawiane przez Serwis Informacyjny TSK24.pl nie podlegają zwrotowi. Autorzy materiałów publikowanych w serwisie wyrażając zgodę na ich publikację przenoszą jednocześnie prawa do nich na rzecz Serwisu Informacyjnego TSK24.pl. Serwis zastrzega sobie również prawo do wykorzystywania zamieszczanych materiałów w celach promocyjnych i reklamowych na wszelkich polach ekspozycji.
Wszystkie Prawa Zastrzeżone - Żadna część jak i całość materiałów zawartych w portalu TSK24.pl nie może być powielana i rozpowszechniania lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie.
Wszelkie wyżej wymienione postępowanie bez pisemnej zgody wydawcy - PPHU MPC-TECH ZABRONIONE!